Από την Δ.Ε.Υ.Α.Δ.ΟΛ σας ανακοινώνουμε ότι λόγω βλάβης στο κεντρικό Αντλιοστάσιο του Παλιού Παντελεήμονα δεν θα υπάρχει αρκετή ποσότητα πόσιμου νερού στον οικισμό .
Η ΔΕΥΑΔΟΛ θα επανέρθει με νεώτερη ανακοίνωση όταν αποκατασταθεί πλήρως το πρόβλημα, έως τότε: Παρακαλούμε τους δημότες του Παλιού Παντελεήμονα να χρησιμοποιούν το νερό μόνο για τις άμεσες ανάγκες τους ,προκειμένου να μην υπάρξει έλλειψη.
Ευχαριστούμε για την κατανόηση
Η Διοίκηση της ΔΕΥΑΔΟΛ προσπαθεί μέσω του Website για την καλύτερη ενημέρωση του κοινού. Χρησιμοποιείστε την φόρμα επικοινωνίας για να μας αποστείλετε οποιοδήποτε παράπονο ή συμβουλή βελτίωσης.

στην Δ.Κ. Σκοτίνας από 11:…

Προμήθεια συστήματος αυτομ…

26-05-2026 από 08:00 π.μ.…

20-05-2026, από 07:00 έως…

αύριο 28-04-2026 το ταμείο…
Εγγραφείτε στην υπηρεσία i-bill επιλέξτε ηλεκτρονική έκδοση του λογαριασμού και κερδίστε έκπτωση 0,50 € για κάθε λογαριασμό.